Idrottsdag.(En dag sent)

Skrev det här igår men lägger upp det nu,bättre sent än áldrig!!!

Hello

Har äntligen fått tillbaka min data,så jag kan ladda upp bilder.
Idag hade vi idrottsdag på enskede ip.Jag va ju bäst på 100 meter!22.05 s ,visst va jag bäst?Asså jag trippa typ på slutet för om man ligger efter så kommer man ju sist o om jag ska förlora ska jag förlora stort,för jag vill inte veta hur mycket sämre jag är.Jag vet att jag är annorlunda.
Efter allt det där.Åkte jag,sassa o vicky till gamla,vi hade ingen aning om vad vi skulle göra men först satte vi oss på skeppsbron en stund.Sen skulle vi gå hem till Ruben,men dom var tråkiga så så blev det inte.Vi satte oss nånstans på söder.Nu borde jag egentligen göra läxa men pallar inte.Jusste idol va ikväll :D! Me love idol.


Ehm Nayeli tappa liiiiite av sin mat.

Sassa,jag,vicky<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0