Min dag va inte händelserik direkt

Jaa, idag har det inte hänt så mycket.
Fick tillbaka mitt matteprov,vg.Blev ganska nöjd men vore roligare med ett mvg ju :P.
Sen så måste jag bara skriva att jag än en gång hatar han jag sitter brevid i NO-salen.Idag kommentera han varför jag smsa.Först undra han varför jag hade min mobil uppe o jag sa att jag bestämmer över det.Då sa han att man inte fick ha den uppe.Ahhhg jag blev så sur fast ändå sa jag bara "ursäkta" surt o la ner den mohaha.
På svenskan så sprang typ olivia,sassa o kinga omkring så att det lät.Då kom det upp en nia samtidigt som fröken kom o skällde ut oss haha jag o Mary blev helt chockade eftersom vi satt o kolla låtar på mobilen.
Theodor hade sitt musikföredrag o hade så att man skulle sjunga med till la voix,jag o mary va grymma som vanligt,vi pricka fan alla höga toner :P.
Efter skolan gick jag o Nanna o fika på eh i gamla.Trevligt vi satt där med våra mobiler o skicka låtar,lite nördiga men det får man på köpet ;).
Sen när jag kom hem skulle jag göra historia men det funka verkligen inte,vafan hur kan man ge konkreta exempel? aja pappa skulle hjälpa mig sen iaf.

Nåt konstigt spel vi spela hos vicky i måndags hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0