Min Helg

FREDAG:
Efter skolan så gick jag o Vicky runt lite sen mötte vi Kinga som skulle göra läxan med Hanna på bibblan så vi följde med o satte oss framför datan där,o läste jätte bra böcker;).Sen så gick vi innan vi blev för högljudda.Sen när jag kom hem så gick jag till götg. med moder o broder o köpte ett par jeans o ett par tights.
Sen så åkte jag o Freddan till ropsten o mötte faster,för vi sov hos henne.Daniel o Jennie va hemma så vi kolla på idol.Asså kändisdjungeln söööööööög-.- kolla typ bara en kvart men behövde inte kolla mer.
                 
I skolan                  otroligt lärorik bok!!       Det är fett coolt o hänga på bibblan maha!!!

LÖRDAG:
Vakna typ vid elva så hann inte duscha eftersom vi skulle äta brunch med släkten kl.13. Det var gott!!.jag älskar verkligen mat.
Sen åkte vi tillbaka till min faster o mina kusiner o fika lite.Sen vid 4 var vi tvungna att åka hem för att jag skulle hämta mina saker o åka till Vicky.När jag skulle gå till henne o var i bergshamra träffa jag antonio HAHAHA.
Men ja,vi gjorde inget speciellt kolla på film o hade trevligt:P.
   

Mor o Dotter             Hugo nr.2!

SÖNDAG:
Vi kolla lite på idol repriserna o spela buzz.Vi hade nog dom bästa namnen:).Kom hem typ vid tre för att städa rummet men då hade mamma redan gjort det :O. Men måste göra min power point till engelskan typ nu.Men orkar inte lat som man är äh jag gör den om en halvtimma.


Asså är det någon som kan komma med ett förslag på namn till mitt nya fb album?? ahhhg brist på fantasi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0