Mohaha

Hellu

Idag  har jag typ bara vart hemma eller jag o mamma gick ut o hyrde film.Vi såg i taket lyser stjärnorna,nej jag har inte sett den än,men den va grym.
Jag har oxå levt på japanskt godis o nåt annat som jag har ingen aning om vad det är men det är gott o japanskt :P.
Kollade på VMA's med mitt täcke i soffan men sen kom Freddan o störde med sin jävla nyckelknippa,kunde inte han bara ha stannat på det dära internetcafet han alltid är på??.
Aja.
Åt hemmagjord pizza till middag,grymt gott.
Sen så satte jag mig framför datan eftersom min familj är så töntig så att de kollar på kändisdjungeln,hallå? när kommer dom riktiga kändisaran liksom? Nae skit program asså.
Nu ska jag göra läxor,jätte kul verkligen :).



Så sjukt jävla gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



Min heta skugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0