Officiell Dörröpnare

Hello

Idag va jag officiell dörröppnare tills jag sa upp mig,när det kom för många o lektion börja hhaah.Fast det va ju bara vår klass som hade gympa.
Olivia o Sassa börja med att skrämma alla som kom upp sen fortsattes det.Så att alla typ skrämde alla som kom upp.Lite morgon humor där.
Skolan var helt okej,kunde varit bättre kunde ha varit sämre.Jusste hade engelska prov o så skulle man skriva "rådjur" men jag cik ju såklart hjärnsläpp så jag skriver "Bambies",aa efter bambi.
Efter skolan så är det ju fika varje tisdag men idag va inte Nanna o Linn utanför skolan så vi ringde men Nanna svara inte o Linn va hemma i Kristineberg.
Vicky skulle shoppa med sin mamma så hon kunde inte heller komma,så jag,Hanna,Olivia o Sassa fika.O hela skrapan hörde när vi satt o snacka om allt o alla haha :P


Oliiiiiivia

jaaaag.

A bara liiite bilder sådär va ;)
Nu ska jag ladda ner muuuuusiiiiik med min moder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0