Orientering

Today va vi i hellas gården o hade orientering,hela högstadiet.

Det va faktiskt riktigt kul i början tyckte jag,vicky o sassa att det inte alls va det.Men efter ett tag blev det faktiskt det o vi klara det på 1 timma o 25 min typ.
Efter det så grilla vi.Jag o Vicky hade med oss haloumi på en plåt som vi la på grillen,den tog lite plats men gott var det.Haha Olivia hade kul åt korvar hahah,men det va faktiskt riktigt kul det me haha.
Jag,Sassa o Vicky bytte om där.Sen när vi skulle åka hem på bussen sjöng jag o Vicky "And if I loose my mind,I have you Payam" o peka på Payam.Asså det va inte direkt så att vi nynna höhö.Så var det nåra små killar,som tyckte de va jättecoola o skulle kaxa mot oss men tyvärr funka det inte så bra,när vi är mycket bättre.
Sen följde jag med Vicky för att hon skulle köpa tårta till Virre,men det blev en bakelse istället.Sen åkte vi hem hit för att Vicky skulle ta o packa ihop sina saker,det kommer kännas konstigt ikväll när jag ska sova ;(.
Ahhhhrg jag har typ utslag som inte syns på foten men kliar så fucking mycket,kan man ha det? hmmmm...



Heta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0