So fucking hungrig

Hejhej

Dagen har varit helt okej eller jag är sjukt trött men vem är inte det på en måndag? :).
Efter skolan kom Nanna en snabbis.Jag olivia nayeli vicky sassa o nanna gick sen till gina sen åkte Nanna o Olivia.
Sen skulle vi hem till Sassa,men jag orkade verkligen inte idag,jag vet inte varför men jag ville bara hem så jag gick hem.Gjorde läxan,jag vet helt sjukt att jag inte gör den klockan elva på kvällen ;).
Kolla lite på the city o snart ska vi äta.Äntligen,har varit hungrig sen jag kom hem fast jag har tagit en macka.
Åhhh jag dör av hunger!!!!!!!!!!!!
Imorron har vi skolfoto ,dom flesta i klassen ska ha randigt på sig,hoppas dom flesta har det de vore roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0