Teniiiiiiis

Kom hem typ för en timma sen.

Men blev sur på Mamma eftersom vi ska äta nån äcklig gryta till middag,asså jag hatar grytor det är nästan den ända maten jag inte gillar.
Så jag satt nere i halleno sura o kom på att jag skulle testa mina vinter jackor.Så jag testa min väst,fjällis, o den svarta shiit vad jag har saknat dom hahaha.Jag älskar verkligen vinter o alla tjocka jackor o mössor.Alla mina vinterkläder sitter mycket bättre på nu än förut om jag får tycka till ;).
Freddan e typ på grönan med sina kompisar så det är rätt lungt hemma.
Imorgon ska jag bara stanna hemma kanske får mitt nya skrivbord då,så då ska jag fixa lite mitt ej så väl städade rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0