Yesterday.

Tänkte berätta om min fin fina gårdag höhö.

Efter skolan gick jag,vicky o sassa hem till henne,trevligt.Vi hade det good.
Vid fyra skulle Vicky gå så jag gick då oxå,jag ringde mamma.
O hon sa att jag skulle komma o möta henne vid bukowskis för hon o min faster hade vart där o kollat på nån auktion eller nåt.
Sen gick vi alla tre o kolla lite i affärer köpte en halsduk,en lila tröja,örhängen,tights o ett linne bara sådär ;).
Sen åkte vi direkt hem till Nanna eller vi gick eftersom vi va typ vid pk-huset.Min faster åkte hem.
Hade det trevligt hos Nanna ,gud va vi skratta hahaha.O till saker som säkert inte alls va roliga :P

Jaja nu måste jag typ duscha :).

Kommentarer
Postat av: nanna

GOOD TIMES host host tror jag behöver en halstablett mmm läkerol makes people talk :)

2009-09-26 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0