Bloggpaus?

Hellu!

Funderar på en bloggpaus tills min data har kommit tillbaka, för hur kul är det egentligen med en blogg utan bilder?

Aja, vi får se, blir lite sämre uppdatering kanske.

Idag var det måndag, suuuperkul...eller inte. Men vi hade iaf slöjd ist för matte , stort plus.
Sen på rasten gick vi på bibblan och Vicky börja stämpla oss med massa stämplar som fanns där, det stod typ massa saker typ allt från "droger&alkohol" och "skönhet&hälsa". Haha, så min arm är full med sånna.
På samhällen satt jag och Jimmy och löste sudoku, men vi gav upp när vi märkte att vi hade fel. Inte kul, kan jag säga.

Och ja, sen har jag handlat med moder, intressant va?

Seriöst, kan jag inte få honom i födelsedagspresent eller nåt? So fucking snygg ännu en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0