Det funka inte så bra.

Äh vafan, att inte blogga vara tråkigt.
Haha, skrev ju att jag säkert skulle skriva idag igen.

Hade slöjd imorse och fröken sa att jag såg ut som en skräddare när jag satt på bordet och klippte tyg-.-.
På historian kollade vi typ på lite av Gladiator, tror jag att det va. Mycket bättre än att ha en hel lång lektion.
Och på engelskan råka jag säga horny när vi prata om tutor, men det vara bara av ren reflex, tänkte ju liksom inte på vad det betydde höhö.
På bilden ritade jag och Vicky Tigug, en blandning av en tiger och en uggla. Han skulle bli medlem i ett mc-gäng.

Efter skolan gjorde jag lite grejer t.ex. köpte lite till på söndag, det är ju sjömanstema ;).

HAHAHAHA, fett ful.

Kommentarer
Postat av: jaaag<333333

va köpte duuu`??

2010-04-29 @ 18:38:38
URL: http://vwv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0