det regna idag, jag gillar inte regn.

Tjaaaa!

Torsdag idag då, sov dåligt inatt och ville inte upp imorse men var ju tvungen.
Hade bild de första lektionerna och Olivia rita streck på min bild och petade på mig :(.

Aja, sen på rasten tog jag och Vicky Olivias sko så hon fick hoppa på ett ben, mohahah!
Men sen gav hon igen och tog våra när vi skulle till lunchen och då regnade det faktiskt, så jävla kul när Vicky hoppa på henne för att få tillbaka skorna.
På rasten köpte vi godis för typ 67 kr på coop, mycket gott -.-.

Efter skolan så gick jag på götgatan med Olivia och Vicky, hittade en tröja som jag köpte senare med Freddan och Mamma.
De tvingade mig att prova en polo-tröja,fyfan vad hemsk! Sen runt fyra kom Carl och vi satt inne på monki en stund, för att jag skulle kollan på tröjan.

Ja, mer orkar jag inte föröklara eller berätta om.

Vicky och Olivia

Olivia ramla omkring haha.


På gina

suddig






Jag gillar den här bilden :D <3

Kommentarer
Postat av: *räcker ut tungan*

me don't like the pictures on me :( <333

2010-04-22 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0