It's Friday!

Såg att Vicky ville att jag skulle ge The Bountyhunter ett betyg, den var sevärd men somsagt lite obvious så typ 3,99 haha :P

Dagen börja med att jag,Vicky och Olivia satt och gjorde mattetal på helt fel sida. Men det gick ju rätt bra...säger vi.
Sen har jag faktiskt lärt mig Snow på pianot relativt bra nu på musiken, fast det är jävligt tråkigt.
På elevensval var jag skittrött, orkade verkligen inte sticka , gjorde typ bara 2 "längder" på hela lektionen.
Vi fick också tårta av de som hade hemkunskap, jag åt även fast jag inte är ett så stort fan av jordgubbar.
Men man måste ju offra sig ju?

Ikväll gör jag nada, så underhåll mig med sms tack!



somsagt har inga bilder på Freddans data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0