Måndag

Tja!

Vakna imorse och var sjukt trött, inte kul. Det gick inte över för att jag vara skolan heller.
Musiken gick faktiskt helt okej, och allt börjar sitta nu.

Sen hade vi dubbelmatte, vilket gick relativt snabbt etersom vi hade någon som kanske ska vara våran lärare i höst, hon kunde inte stava till subtraktion, haha lite kul faktiskt.
 Sen är min bänk lagad, men innan det var jag tvungen att lägga alla mina böcker på golvet, men men nu är det iaf fixat.

Nu har jag suttit och gjort religionen, ytterst kul.


Kommentarer
Postat av: Tigerkatt

wow!!! gabby!!!! aaaa jag tycker också om religion!!!!!! wow

2010-04-27 @ 18:09:26
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0