Riga

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!

Har inte haft tillgång till internet på fem dagar. Och ja, jag har haft stora nervsammanbrott, t.o.m att jag satt med min tvättkorg på huvudet.

Påsken var trevlig, var ju på lidingö med kusinerna och deras flickvänner,farmor och farfar osv.

Men i måndags åkte jag på kryssning till Riga kommer inte ihåg om det var Tallink eller inte ;/.
Jag åkte med min mormor och morfar och min lillebror.
Det var riktigt trevligt och Riga var faktiskt en riktigt trevlig stad, billigare också...Men jag köpte inget,jag vet jag är sämst!
Men det var en stad helt värd att åka till!

Men igår när vi skulle till middagen var det väldigt mycket killar, jag tänkte liksom men jaja dom är letter och dom är ju inte särskilt snygga och de är relativt konstiga också. Men dom var ju i min ålder...Liksom perfekt när jag märkte att det var ett svenskt hockeylag. Speciellt när jag såg hemsk ut och att de inte var så fula som jag trott. Ångest liksom.

Aja träffa alla dom imorse på frukosten också.
Men nu är jag hemma och det kommer bli bättre uppdatering.

Jag och min coola broder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0