Varit på landet.

Hey hey hey!

Sorry att jag inte bloggat men åkte ut till landet imorse med mamma,Freddan och hans kompis Olle.
Var inte ute något typ, såg stepbrothers på någon filmkanal.
Innan jag gick till Freddan och Olle som hoppa studsmatta, sen gick jag in och duscha när vår granne på landet kom, han är typ ett år yngre än mig och lite annorlunda.
Han slog Freddan och Freddan är inte den som säger till och bråkar med andra än oss i familjen.
Men jag har aldrig sätt honom så jävla förbannad, herregud! Min lillebror var jävligt arg.

Aja, sen på hemvägen såg vi en räv, fatta va ballt!Nej, jag är verkligen inget stadsbarn.
Sen så sjöng alla med till radion, sjuk famlij jag hamnat i +Olle haha!

Och ikväll vet jag fortfarande inte hur det blir :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0