You taught me everything.

HEEEEEEY!

Dagen började med gympa, där jag faktiskt inte gjorde något annat än att räkna och att vakta våra band.
Och sen blev Ulf sur för vi trodde att ktionen slutat så vi gick och duscha men den var visst inte över,haha.
Smidig som jag var, hade jag glömt mina byxor hemma -.-. Så pappa mötte mig och Olivia så jag fick mina byxor och jag bytte om typ på gatan och Olivia fick ett par fin fina bilder... eller inte.

Efter skolan så åkte jag och Vicky och köpte solisar på Kungsgatan, likadana faktiskt. Vita.
Jag ska slå Vicky, har 5 nu och Vicky har några fler. Men snart då kommer jag ikapp.

När jag kom hem möttes jag av en fönsterputsare som sa "tja" till mig högt och ljudligt. Trevlig typ asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0