Addicted

Tja!

Dagen skulle börjat med syslöjd men fröken var typ sjuk. Så första lektionen satt vi inne hos niorna och andra var vi tvugna att ha bild med killarna i klassen och jag ritade på mitt block,ritade Mary-Lisa och skrev en kort beskrivning om den eller vad man nu ska kalla det :P.
Vad har hänt mer? eh... inte så mycket som jag kommer ihåg iallafall. Jusste på bilden skulle vi lyssna på klassiskt som skulle inspireras men jag blev bara oinspirerad och sur,fan vad jag hatar sån musik. Ahhhhg!


Jaaa, det här är vad jag skrev på mitt block!...
Till den här bilden;)!

Baksidan,hehe det var inget kul på killarnas lektion!

Nayeli försöker få in Carl på tjejtoan,det gick inte så bra men det var lättare att få in Hugo.

Nayeli var flygplanmotor hahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0