And I feel like take you higher!

Heeej!

Laura och Mary var precis här jobbade på historiaarbetet om grekiska krig.
Dagen har varit helt okej,fanns saker som kunde gjort den bättre men annars bra. Olivia var astidig imorse så jag fick småspringa och mitt i allt bröt jag nageln.
På musiken hade vi vikarie igen och Nayeli,Vicky och Olivia måla i mitt ansikte och då blev jag sur och slängde jag pennorna då tyckte vår fröken att jag skulle gå ut ,but nooooooo!mohaha! hehe..
På rasten hitta jag och Vicky ett mycket vackert is öh... nånting som vi slängde i snön,hoppas den ligger kvar imorgon ;).
Har faktiskt haft rakt hår heeeela dagen,utan att det blev lockigt,cooooolt va? nae... inte riktigt.



vicky upptäcker vår isgrej!

Oj oj den är kaaaaaall höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0