Du är i mina tankar.

Känner mig rätt cool i min ensamhet haha. Är faktist rätt glad, fråga mig inte varför? men det går säkert över snart.
Imorron börjar vi med gympa kl.8 ,taggad? as hell! Haha nae inte riktigt men imorgon ska jag iaf försöka eller får se för förra gången jag gav allt på gympan bröt jag liksom foten? Så jag fortsätter hellre med att vara dålig ;P.
Har redan lagt fram kläder och allt till imorgon,känner mig lite nöjd så jag inte behöver stressa imorgon,vilket jag alltid gör på tisdagar.

Blir inga bilder idag. Hade en ful-dag idag eller jag är fulare än vad jag brukar . Så om jag skulle lägga upp en bild skulle alla bli rädda haha.



Underbaaaaaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0