...

Heeeejhej

Kom hem för en stund sen.
Skola idag precis som vanligt,tråååkigt.
Efter skolan så träffa jag Olga som jag inte träffat sen i oktober, seriöst aslånge sen och ändå bor vi i samma kvarter? Vi måste bli så mycket bättre på att träffas!
Vi fika sen gick vi runt i gallerian typ. Mycket trevligt ;) hahah.
Ja, när jag kom hem märkte jag att mamma flytta runt lite vardagsrummet. Helt okej faktiskt började ändå tröttna på hur det var förut.
Först trodde jag bara att det bara var min gudfar o hans fru som kom på middag men nu fick jag veta att det är massor av my parents kompisar och även en av freddans kompisars familj. Och jag vill verkligen inte vara här, men jag har ingenstans att ta vägen liksom... fan va tråkigt jag kommer ha!

Oh heeeet hhöhö. Ehh jab jag är sämst på att ta bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0