I'm atticted.

Heeeeeej!

Inte så rolig dag idag faktiskt. Men men vakna några minuter över fem för att jag fick ett sms och då trodde jag att det var dags att gå upp,men det var det inte.
Men så träffa jag Olivia och Sassa på slussen för att åka till zinken, men självklart hamnar vi på fel tunnelbana(inte mitt fel höhöhöh) och hamnar i gullmarsplan och därifrån går inga tunnelbanor.
Så vi fick ta ersättningsbuss och det sluta med att vi blev 30 min sena, men jag sög ändå på skridkor eftersom mina inte alls är slipade och även 2 storlekar för små.
Sen så var jag lite pratig men inte så mycket att man blir sur tycker iaf jag men men.
Efter skolan fika jag,Linn och Olivia på espresso house i skrapan ;).
Idag har jag även halkat varannan sekund och har nog legat på marken mer än att stått på den ;). Men en gång halka jag i trappan upp till skolan och då börja en kille som prata i telefon skratta åt mig, otreeeevlig-.-.
Hehe,inte min dag direkt plus att jag är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0