Istället för historiia!

2010 testet

 

 



Vågar du:
1. Skrika åt dina föräldrar? ohja
2. Klä dig annorlunda? Nae asså va? Fattar inte…
4. Visa dig i bikini/badbyxor? yes
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Hahah har ingen men  skulle nog inte göra det :P.
6. Pierca dig?jag vågar men vet inte om jag vill ;).
7. Ge dig på utmaningar? Yes yes yes yes!
8. Ha sex på offentlig plats? Haha jo men exakt-.-
9. Vara omogen? Kmr inte bli når problem J
10. Äta små kryp? Glöm,

Någon:
Som förstår dig: Få men bra!
Som du längtar efter: Olga!
Som finns för dig: De vet dom bäst!
Som tycker om dig: Förhoppningsvid nåra iaf ;D

 

Vem:
Kramade dig senast: Vicky eller Sassa
Var du hos senast: Shit kommer inte ihåg haha :P
Ringde dig senast: Öhhh Vicky
Ringde du senast: Farmoor,hehe


Jag:
Är singel: Ja.
Saknar någon just nu: för många
Är rädd för att bli övergiven: aa typ men inte nu, men asså gillar inte att bli lömnad haha logisk as hell :P
Svär ofta: Har väl hänt (a)
Sjunger i duschen: Bara när jag är ensam hemma annars retar min familj mig :
Är en morgonpigg person: Naaaaaaaeeej
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Hahah kanske fast det skulle se sjukt ut :P.
Är kär i kärleken: vaaa? Säkert även fast jag inte fatta frågan.
Skrattar åt mina egna skämt: ALLTID!
Vill ha barn: nej fyfan!

Har du:
Piercingar: öronen
Syskon: lillebror :S
Pojk/flickvän: ne
Jobb: nono
För många vänner: man kan inte ha för många!
Rymt hemifrån:jo
Färgat håret: ah
Bra självförtroende:Kommer och går.
Sagt "jag älskar dig" till någon: yeeeaaah!
Varit kär: För många ggr o alla ggr utan att berätta typ förutom på dagis elr nåt :P
Gjort något olagligt: hehehe
Somnat i skolan: vart på väg.
Brutit ett ben: va stotlt att jag inte hade förut och självklart bör man foten -.-
Tappat bort mig i min hemstad: joooo,men stockholm är faktiskt stort säger vi!
Sett en fallande stjärna och önskat: yes
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ohyeeeeees
Smugit ut utan lov: ja
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: mm 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0