Jag vet väl inte?

Hello!

Onsdagar brukar vara typ hemska med dom sämsta lektionerna o.s.v. men idag var det inte så. Hela dagen gick asfort. Rasten var också kul, Carl sprang runt i sina gummistövlar,filmade när han sprang haha. Och sen när typ Vicky tog hans stövel haha lite kul var det.
Idag när jag kom hem så tog jag ett glas mjölk,liksom JAG DRACK MJÖLK! jag hatar verkligen det,men det här var laktosfri vilket ändå är den mjölken jag måste dricka om jag ska. Det var inte supergott direkt så fråga mig inte varför jag drack det :S. Sen så försökte jag skära i en dumle,vilket inte var så bra tänkt för set låg massa chokladbitar överallt när jag hade delat den på två hehe.



Nu ska jag fortsätta med att skriva om the laserman! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0