Man har ju för kul



Kärleken;

Har du hittat den rätta killen? - No inte vad jag har märkt iaf ;).
Skulle han få Kyssa dig på halsen? - mjo
Kyssa dig på munnen? - ja

Kyssa dig på kinden? - ja
Gillar du någon? - asså typ, kanske... vet inte.
Vad heter personen du gillar? - han har ett namn hehe
Skolan;


Går du i skolan? - mm
Har du någon gång skolkat? - hänt någon gång, men var mest typ att jag inte ville vara med på gympan heh men det var i 5 :an ;).
Har du varit i skolan idag? - yes.

Annat;

Hur mår du just nu? - bättre än bäst ;)n haha det kunde vara bättre.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - yeeees
Har du piercat dig? nej elller asså
I så fall, vart? -I öronen men jag vill ta ett till hål i vänster öra ;P.

Telefon/mobil;

Vem ringde du senast?-mamma
Vem ringde dig senast? - Olivia
Vem sms:a till dig senast?- Mary
Vem sms:a du till senast? - Mary

Övrigt;

Är du hungrig just nu? - alltid hungrig, haha mat är fan bäst! och jag skiter i vad ni tycker ;).
Vad är klockan nu? - 19.11
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -fb,bdb o massa bloggar.

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - typ halvtimme sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - nåra minuter sen

Övrigt;

Gillar du punk-stilen? - den är rätt ball på vissa.
Har du sminkat dig idag? - ja
I så fall, vad för smink? - Concealer,fondatiuon,mascara,kajal o lite puder hahaha:P
vad har du på dig för trosor just nu? - gråa,svarta,rosa, ascoola höhö-.-
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - grå och svart spets haha gabby goes grå och svart.;).

Musik;

Lyssnar du på musik just nu? - ja
I så fall, vilken låt för tillfället? somebody told me- the killers!
Kläder;

Har du fler än 4 linnen? - jaaaa lever inte utan mina gina-linnen:D
Har du fler än 3 jeans? - yes
Har du fler än 5 tröjor? - japp
Har du någon märkes väska? - nej,men min moder har världens underbaraste! hehe pallar inte köpa asdyra väskor.
Har du en vit elr svart bh? - båda.
Har du märkes jeans? -yes
Var brukar du handla kläder? - där de finns eller inte öb direkt höhö, där det finns snygga kläder.
Utseende;

Använder du mascara? - mmm
använder du kajal? - jo
använder du mouse?- noooooooiiiieee
använder du skinspray? - ne
Använder du parfym? - nae asså inte direkt hela tiden så ibland haha :P.
använder du deoderant? - jaa
Använder du ögonfransböjare? - ohja
Använder du täckstift? - nej asså inte stift ;P
använder du läppglans/läppstift? - läppglns isf men det är inte ofta.
använder du rouge? - har hänt.
Uppsatt hår eller utsläppt? både.
Plattar/lockar du håret varje dag? - PLATTAR!<3 hatar mitt lockiga hår...
Målar du tånaglarna efter vare gång du duschat? - orka att jag skulle måla dom varje dag.
Smörjer du in kroppen varje dag? - nej
Målar du naglarna? - jaaaa, äälskar mina svarta<333

Broder och jag i paris i somras,heeeeeting jag e ;).

Jusste imorgon ska jag få köpa en t-shirt från Colorez :D Jag dansar här hemma typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0