Shit vilket liv man har! Nästan för kul-.-

Namn: Gabriella :s
Piercingar: inga förutom öronen då...
Tatueringar: no no 
Längd: 1.66 typ.
Skostorlek: 39
Hårfärg: jaaa, brunt?
Fräknar: På sommaren
Motto: Kommer alltid på det när jag inte ska men glömmer mitt motto när jag ska säga det hahah:P

Kär? nono men gillar typ.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Faktiskt inte.
Tycker du att du är attraktiv? Asså om jag skulle va nån annan skulle jag inte tycka att jag var särskilt snygg.
Vad är du rädd för? lätt ORMAR! uhhg de är så hemska :S
Gillar du att tvätta? Jo satsar på tvättare ;)
Gillar du berg- och dalbanor? Ohyes speciellt med loopar


Senaste

Filmen du hyrde? Die Hard 2 (a)
Filmen du köpte? Öhh godis hehe
Låten du hörde? James Morrison- You make it real.
Låten du laddade ner? Shit aslänge sen kanske someone new?
Personen du ringde? Ehm Olivia.
Personen som ringde dig? Olivia
TV-program du såg? glee
Person du tänkte på? *secret* mohaha well its not a tjej ;)

Favorit

Låt: Jump- Simple Plan just nu ;P
Sak att göra: Gå på bio eller skriva(värsta nörden jag e) men typ oxå ha kul
Sport: tennis o skidor
Dryck: fanta exotic
Kläder: kläder som jag aldrig går ut i typ som mjukisar.
Film: DIE HARD!
Bil: Öh intefan vet jag? vår bil? hahah
Serie: Gossip Girl and so much more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0