Sportlov!

Yes, har sportlov nu då. Inte för att jag riktigt behövde det, behöver inte berätta varför.
 Men helt okej är det ju, slippa gå upp tidigt och allt sånt skit och alla jävla läxor fast måste plugga kemi som jag suuuuuuuuuuger på hehe.
Hade matte första lektion, astråkit orkade verkligen inte räkna var så trött även fast jag la mig typ tio igår.
Alla andra lektioner var väl helt okej, kände mig lite smart när jag klara några reaktionsformler på kemin hahah och på musiken hade vi vikarie körde idol, hahah helt okej :P
Nu sitter jag hemma och tråååkar, kunde liksom ha roligare.
Imorgon händer väl inget eller jo ska till essingen Kim fyller ju 18 på söndag så vi skulle fira henne. På söndag ska jag typ spela badminton tror jag? hehe ...inge bra koll men aja.


När mina kusiner+moster var här,ignorera mig det var faktiskt i september heheh-.-.

Gryyyyyyym bildbrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0