Tennis,badminton!

Tja

Kom hem för en stund sen.
Spelade tennis imorse med Nanna sen kom familjen och plockaupp mig vid tennisstadion så åkte vi till eriksdalsbadet typ och spela badminton. Fick bollen i ögat några ggr,hhaah lyckad som man e.
Han som spela på banan bredvid var med i Rosa! haha bara det är ju status. Sen hans typ pappa elr vad det va, var fett rolig. Han värmde upp och körde höga knän och allt,ingen annan gjorde det. Sen hade han svettband och gick verkligen in för spelet. Jag låg typ halvtdubbelvikt när jag såg honom :P

När vi kom hem körde jag lite med Freddan ond som man e! Hahha han fick göra massa siyups och armhävningar.
Ne men nu ska jag städa mitt ej så städade rum,för pappa klagar så mkt!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0