yeah

Hello!

Hahah,en telefonförsäljare ringde mig nyss, hon trodde jag var vuxen för hon fortsatte babbla på aslänge-.-.

Aja dagen börja med Syslöjd,trevlans även fast jag suger på att sy men men.
Sen under dagen har jag hunnit skämma ut mig några gånger, men det händer ju mig ganska ofta så ja.
På engelska hade vi vikarie haha, Jag o Olivia satt och lyssna på jättefin musik haha! Sen så blev hon sur när jag leta efter någon penna,eftersom hugo hade tagit min,vilket jag inte visste.
Men hon var rätt svag även fast hon skrek ibland haha :P.
På rasten fällde Olivia mig,så jag fick snö innanför byxorna ;(. Men jag fällde ändå henne 3ggr,mohahah! Ne men jag ska ge igen...
Sista lektionerna vare bild,jag var inte alls sugen på att måla elr rita så jag dansa runt lite till musiken vi hade på hehe. Sen joina Sassa mig och vi dans lite till Darin, haha vi såg nog idiotiska ut men kul var det haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0