yes

Oj oj sorry för lite dålig uppdatering här va ;).

Klassfesten var askul, trodde inte att någon skulle dansa. Men jag såg ingen som inte gjorde det. Så den blev lyckad.
Vicky och Olivia sov här efter, vi var ju lagom flummiga innan vi skulle somna.
Imorse gick vi upp relativt tidigt för att jag skulle på tennis med Nanna men vi missa ändå tåget precis. Och sen kom det inget på ett tag och sen när det kom var slutstation östermalmstorg så jag gick från stureplan till tennisstadion i snön,myyyyysigt. Jag hann också halka in i en lycktstolpe,lite smidigt.

Jaaa snart ska jag åka och spela badminton med Sassa och Nayeli.

Har inga bilder,eftersom min kamera är cp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0