Blååååbääärssoooppa

Hello.

Har varit allmänt slö idag. Det börja med att jag fick värsta ont i magen igår, åt ingen middag eller något till frukost( och jag som ääääälskar mat) så de var ju något fel.
Men imorse bad jag pappa springa ner till7eleven och köpa blåbärssoppa som jag skulle kunna ha i skolan om jag inte kunde äta. Självklart blev det ett sånt stort paket , typ som stora mjölkpaket haha.

Ja, vad har hänt sen? Typ inget.. eller jag gick hem direkt efter skolan och drack blåbärssoppa och det som inte är så särksklit gott heller, men det är grymt beroende framkallande :P

Kommentarer
Postat av: vickyyy<33

haha som du sen drack på burger king :P <333<33

2010-01-14 @ 22:28:42
Postat av: Gabby

Hahah yeaaaaaah<33

2010-01-15 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0