Landet.

Hallo!

Har varit på landet hela dagen, tog med mig datan men det fanns inget trådlöst.
Aja,imorse väckte mamma mig vid nio,det var riktigt hemskt.
Sen åkte jag mamma,freddan och Annelie och Elias(öh,min mammas kusins förra fru och deras son.Alltså min nånting haha jag vet inte vad det heter) till landet.
Det var kallt så jag satt väldigt mycket framför brasan.
Kim,Shirley,Sixten och Henrik(min andra nånting :P) kom lite senare då åt vi och sånt.

På väg hem från Essingen när vi lämnat annelie o elias(de bor hos kim o dom,nu när dom e stockholm)
så var det en polisbil som åkte i fel fil alltså rakt emot oss... Och sen var det några killar typ bakom den bilen som blev förhörda eller något,asså det var inte de som gjort något för de såg rädda ut haha dom kanske var ett år äldre än mig.Jag har alltid velat typ va vittne till och kunna ringa polisen,haha jag e konstig.


Min nya lukt-mustach från posten haha jag typ dela på ett krans-klistemärke.

Kims ben,med såna där lukt-krans-klistermärken;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0