Mitt 2009.

Tjena,äntligen orkar jag göra en år resumé grym som jag är.Ska försöka lägga upp en bild om varje månad.

Januari.
Kommer faktiskt inte ihåg så mycket från den här månaden.Eller den 3 januari(shit det är ett år sen..),hände en sak som jag aldrig kommer och glömma.Sen börja ju skolan igen,jag kommer faktiskt ihåg vad jag hade på mig den dagen :P.Och jusste i januari träffa vi ju Jesper från Huvudsta hahahah.

HAHAHA va ful jag va.Och bara så att ni vet hade jag inte mittbena seriöst,för jag vet att jag ser efterbliven ut.

Februari.
Jaa,vad hände här då? Typ inget.Vi fira Kinga på Rice(åh vad det var gott där måste gå dit någon gång igen).
Faster Greta dog om jag inte minns fel,det var inte min faster utan mammas.Det var även alla hjärtans dag,då var vi hemma hos Mary.

Nanna på Nannas Mammas jobb så där i semle tider ;).

Mars.
Vi hade överrasknings fest för Vicky i källarn!Öhhh,det var öppet hus,där vi bilda mariaelementar-sisters,men det känns vääääldigt länge sen.Vi fika i skrapan varje tisdag,självklart jobbade ju sega killen där då!
Jusste tog även bort min tandställning!

Nanna was very cool me mucho brunpuder :P.

April.
Haha,det är ju månaden man tror att detär sommar bara för att det börjar bli liiiite varmare men egentligen är det riktigt kallt.Jag och Nanna började gå till Taco Par och Ben&Jerry's typ en gång i veckan.

HAHA,min pappa i min Miranda-peruk som jag hade på Stora Festen.

Maj.
Linn fyllde år så jag,Vicky och Linn gick och såg Hannah Montana på premiären och Vicky hade på sig mina grisstrumpor,haha och det var en kille som frågar hur gammal hon var :P.
Var på Grönan och det var några jobbiga killar som tog några bil-påsar som jag vunnit och sen typ följde efter oss.

Nayeli som satt och tupera sitt hår på t-banan.haha.

Juni.
Hade skolavslutning och jag var nog grymmast på att sjunga om man bortser från att jag mimade.
Åkte till Malta och hade jävligt kul,glad att jag träffa dom jag träffa.Ett minne för livet helt enkellt.

Skolavslutning.Jag,OliviaN,Jennifer,Kyra och Nanna.

Min heta grupp på Malta!

Juli.
Jag fyllde 13 år,hade en jätte trevlig dag med Nanna,Vicky och Linn.Men det slta med Migrän och jag låg sängliggandes i ungefär en helg.Jag och Vicky åkte även to my landställe.
Sen efter det åkte jag på semester med familjen först stanna vi i Landskrona sen fortsatte vi neråt Frankrike först Douarneznez.

När man hade tråkigt i bilen fick man hitta på sina egna sätt att roa sig på ,vackert?jag vet!

Augusti.
Var i Paris,shoppa lite osv. Gick på ung08 och sen på the voice som var askul.Börja skolan igen det var inte riktigt lika kul men men.

Laura när vi körde top model hemma hos Vicky.

September.
Mina släktingar från Japan kom som jag aldrig hade träffat.Vi hade orientering med skolan och jag,sassa o Vicky var grymma ;P.Sen var det reuinon party med alla från Malta kul att träffa dom igen var det.

Olivia o Sassa.

Oktober.
Freddan fyllde år. Sen hände inte så mycket annat.Jo,på höstlovet kom Karro upp till Stockholm hon sov hos mig det var kul.På halloween var jag Vicky och Laura hos Olivia N och jag kunde inte somna förrens runt 5 på morgonen.

Karro :D.

November.
Ehm jag bröt foten på gympan i skolan,smidig som man är.Såg New Moon med Vicky och Olivia också det var trevlans.

Jag,Vicky och GA baka tårta på hemkunskapen haha var bara tvungen att visa den!.

December.
Jag börja månaden med att ta bort mitt gips.Sen sluta vi skolan,de har varit julafton och Nyår nu.

Vicky och jag baka pepparkakor.

Haha,det här blev väääärsta långa inlägget :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0