My lovely phone

Tjaaa!

Inatt sov jag alltså hos Kim med Kaede.

Idag skulle jag,Olivia och Vicky åka pulka men så blev det inte,det var för kallt och ingen kände riktigt för det. Så jag åkte med min jättegröna pulka på t-banan i onödan,lovely! ;).

Men sen så åkte min mobil ut ur min ficka på bussen på väg till Vicky.Trodde verkligen att jag inte skulle få tillbaka den.Men det var någon snäll människa i sollentuna som hade tagit hand om den.Snäll som min mamma är åkte hon och hämta den.

Jag och Vicky hade börjat baka lussebullar och lyssna på carola och hetingen paul potts på spotify .Hahah.
Innan min moder kom med bilen,för jag ville inte åka hem med pulkan.


My love in life,Mooooobil.Ska fan gifta mig me den när jag skilt mig från Vilmur ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0