Sherlock Holmes.

Tjänna! höhö.

Kom precis in genom dörren,jag, Olivia och Vicky har sett på Sherlock Holmes, it was good.

Jaa, idag börja jag dagen med att bränna mitt öra på plattången. I skolan började vi med bild, som brukar va kul men idag var det astråkigt, seriöst hade hellre sovit liksom!
På lunchrasten så stog det typ några människor som höll på med typ drogförsäljning om man nu säger så?. Haha det låter lite sjukt men men.

Efter skolan skulle jag möta upp mamma för att hitta skidbyxor, men hitta inga. Men såklart halka jag på götgatan och skyllde allt på mamma hehe.
Sen åkte jag och mötte mina kära vänner vid sergel och på bio ;).


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=I5piEann_nU&feature=SeriesPlayList&p=0663F5654A7B6C91

2010-01-28 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0