Shoppat

Tjena idag vakna jag kvart i tio och gick o la mig i soffan och kollade på The Dark Knight som alltid går på nån av film-kanalerna. Kan den typ utantill nu och jag tycker inte ens den är så bra ;/.

Jag sket i att platta håret idag, eller jag platta topparna för det såg lite roliga ut haha :P. Jag har kommit på mitt nyårslöfte ; Att minst en gång i veckan ska jag ha lockigt i skolan!.

Idag har jag varit på stan med mamma,Shirley och Sixten och Annelie o Elias. Hitta lite saker t.ex. ett par jeans och en tröja, Sen fick jag oxå ett par Diesel-jeans av Kim imorse.Så nu har jag byxor så det räcker och blir över ;). Till skillnad förra året när jag använde samma nästan varje även fast jag hade andra jeans.

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0