Upp o ner, ner o upp höhö

Heeej!

Lång dag idag. Både vart dålig och bra. Jag och Nayeli skulle visst hålla gympa-lektion imorse. Så vi improviserade ihop lite,hehe det gick väl sååådäär;). Men tur va att man inte orka vara med på gympan ändå, är så sämst på det.
På engelskan kolla vi på love actually och efter det stank klassrummet ostbågar typ. Men men.
Sen fick vi nya platser i matsalen, sitter inte med någon jag umgås med liksom.

Efter skolan gick jag, Nanna, Vicky och Linn till the scrape hehe och fika.Trevligt trevligt.

Jusste jag har klippt mig och ser ut som en efterbliven bilbliotikarie! Hon klippte fan halva mitt hår :'(



Jag är inte född normal, deal with it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0