you give me something

Tjenaaa!

Har precis kollat på Die Hard 2 (ahhhhhg så grym) och ja, jag är en Die Hard-nörd om ingen märkt det än.
Hade svenska uppsats idag.Blev riktigt nöjd faktiskt,handla om ett knivmord på arlanda hehe, kan inte skriva kärleks-historier som alltid slutar bra hela tiden liksom ;).
Fick sämsta platsen på musiken. Eftersom jag brukar mima och inte sjunga men nu sitter jag precis vid fröken längst fram och då kommer hon höra. Fast egentligen bryr jag mig inte om hon säger till mig kommer jag svara att jag inte sjunger bra! För det är ju sant liksom,jag känner inte för att sitta och sjunga någon dum låt om det suger ;P.


Maaary.

Olivia in Vickys glasses.


Lauras hand och jag ;).

Laura rappade.

Kommentarer
Postat av: musikkällan :P <3

me löööv din design , spec. bilden längst upp till höger.. :P <3

2010-01-23 @ 20:55:36
Postat av: musikkällan2

hahah tack,jaaa den bilden är vacker min vän!<33

2010-01-23 @ 21:39:15
URL: http://justgabby.blogg.se/
Postat av: den tandlöse

känner mej väldigt hedrad att jag fick vara med på den bilden ! <3333

2010-01-24 @ 10:26:06
Postat av: den icke tandlöse ;)

jag känner mej rätt cool när jag tar dina namn så där ;)<33

2010-01-24 @ 13:58:20
URL: http://justgabby.blogg.se/
Postat av: din lilla tönt

haha aah det borde du göra :P värsta coola namnen juuue ;) <3

2010-01-25 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0