Dag 2.

Jag och Vicky började dagen med morgongympa i sängen(inga misstolkningar).
Efter det gick vi upp och åt frukost,fixa oss osv.
Sedan började vi gå mot sommarland.

Först åkte vi lite grejer, i radiobilarna valde vi ut offer som vi körde in i hela tiden! Sedan utmana jag mig själv att åka vikingagungan(mår så jäkla illa av den).
Efter vi hade åkt, så gick vi in på vattenlandet, badade åt lunch.
Sen gick vi tillbaka till det vanliga, vi spelade på hjul, jag var såååå nära på att vinna! :(
Vi tappade bort Sassa, men sen hitta vi henne som tur var!

På vägem hem stannade vi i Laxå och åt middag på Burger King och jag fitt mitt kaffe! ;)
Vi kom hem till Stockholm vid tio.

Hade verkligen askul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0