Tha town.

Idag var jag somsagt på stan med moder och broder!
Var jävligt jobbigt att gå med foten...

Man fick gratis cola i kungsan, let's just say att jag drack några, jag som nästintill inte gillar cola.
Köpte conversen som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent igår! De tyckte att det var bäst att jag fick testa innan liksom ;).
Ett par vita,gröna och guldiga adidas inhandlades också för bara 199:-, Fyfan me love rea, de hade kostat runt 700 förut, värsta kapet ju!

Sen våga jag gå in affären jag och Vicky aldrig går in i, Carlings, blev ett linne därifrån!

På vägen hem möttes vi av värsta Hare Krishna-gänget, mys på det! Fan vad dom dansa runt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0