Boring

OM MIG!

Namn - Gabriella.
Bor - Gamla Stan
Syskon - My brothaaa
Ålder - 13 och 357 dagar :D 
Född - 9 juli 1996
Ögonfärg - Brun/lite gröna
Längd - 166 cm
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Kräfta
Hårfärg - Brun?
Födelseort - Karolinska? Ehm...Huddinge!

 

DAGENS...

Låt - Hur ska det gå?
Saknad - Too many.
Kläder - Jeans och linne
Smink - Ansiktskräm,lite foundation & mascara.
Underkläder - Bh & trosor
Mat - Sushi mm.
Köp - Nagellack
Göra sen - SATC, försöka sova.
Godis - Polly
Pinsamaste - Inget faktiskt :)

 

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Nja,det kan man inte säga.
Tycker du om godis - Ohjaaaa.
Hur många gånger i veckan äter du godis - För ofta
Äter du oftast nyttig mat - Inge hälsofreak här inte!
Tycker du att du själv är söt/snygg - Har hänt.
Du ger mycket komplimanger till andra - Borde ge mer.
Är du nöjd med ditt förnamn - Funkar, glad att jag inte heter typ Ragnhild osv.
Du tycker att du själv är smart - Det kan diskuteras ;)
Vad är det sämsta hos dig - Blyg.
Vad är det bästa hos dig - Jag gillar att ställa upp för människor!
Har du bra självförtroende - Nja, men det går faktiskt uppåt!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Let's just say att vi är bra vänner!
Du tycker om att vara med killar - Det kan jag inte gnälla på,så ja.
Känner du dina grannar - Relativt, hälsar iaf.
Gillar du skolan - Sådär.
Har du någon gång skolkat - Det beror på vad som defineras som skolk...
Spelar du något instrument - Nja, men jag måste lära mig en låt på gitarr i sommar!
Sporter/aktiviteter har du gått i - Jag har gått på balett,fotboll,friidrott,teater,innebandy,streetdance och tennis!
Har du några tatueringar - Vill ha en i nacken typ.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag -
Så fort jag får möjlighet.
Tycker du om djur -
Bara ellabella!

BRUKAR DU...

Sova - ÄLSKAR!
Ta mediciner du inte borde ta - Nej nej, varför skulle jag?

Röka - No nooooooo
Snusa - Har testat.
Skada dig - Bara för att jag går in i saker! ;)
Klä dig i svart - Ja?
Lita på folk - Jag vill tro att man kan lita på alla, men det går inte...
Skada dig med flit - Hahahaha, nej bara klumpig
Drömma mardrömmar - Inte ofta
Gå i skolan - Yes
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - Händer
Vilja dö - Ja


NÄR...

Åt du senast - Nåra timmar sen.
Läste du ut en bok senast - Förra veckan (a)
Svor du senast -
Räknar inte
Sjöng du senast -
Vid middagen
Klagade du senast -
Nån timma sen på mamma :)
Klantade du dig senast -
Gick in i en hylla i mataffären!

HAR DU...

För många vänner - Kan inte ha för många
Förföljelsemani - Hehe, nja.
Någon annan psykisk sjukdom? Det kan också diskuteras. ;)

Skadat någon? Yeaaaaah
Färgat håret - Många gånger!
Några piercnings - 3 i öronen, vill ha ett till!
Några tatueringar - No
Egen dator - Yesyesyesyes
Gjort bort dig rejält - Det är jag? Klart jag har.

 

ÄR DU...

Snäll - En ängel!
Snygg - Nja
Söt - Nja
Kort - Tycker jag inte
Klantig - OM jag är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

att plocka svamp e ju det roligaste som finns din gris :o!!!! <33333

2010-07-03 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0