SATC

Visste du att..
Att jag vill ha självförtroende.
Att min senaste puss var jäkligt längesen
Att jag lyssnar mest på melissa horn & eminem,fin blandning!
Att jag pratar om allt jag kan prata om
Att jag inte gillar att känna mig ledsen 
Att jag avskyr när folk snackar saker jag inte förstår, känner mig så korkad!
Att kärlek är det värsta jag vet
Att jag gillar att vara ensam ibland
Att jag alltid kommer att vara jäkligt klumpig
Att jag är hemligt förälskad i ingen, eller kanske, men det är ju hemligt.
Att sist jag grät var en timma sen
Att min mobiltelefon är nästintill urladdad
Att när jag vaknar på morgonen går jag upp direkt
Att innan jag går och lägger mig så tänker jag.
Att idag har jag badat
Att jag just nu tänker på duschen
Att i kväll ska jag satc
Att i morgon kommer jag åka ring med Vicky,Nayeli & Linn!
Att jag hoppas det som är kvar av sommaren kommer bli underbart!
Att jag sover i Sport-bh och trosor.

Har du:

Någon som förstår dig? Alla förstår mig på olika sett. Men tror ingen förstår mig helt.
Någon som du saknar? Rätt många 
Någon som du hatar? Ja
Vem kramade dig senast? Mamma
Vem pussade dig senast? det kan jag inte komma ihåg 
Vem ringde dig senast? Hem
Vem ringde du senast? Linn
Vem var hemma hos dig senast? Vicky
Vem var du hemma hos senast? Kim
Har du några kärleksproblem? Finns inga problem om inte den andra vet.
Har du pratat med någon idag? Ja
Har du gråtit idag? Yes
Har du skrattat idag? Klart

Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? För mycket 
Sjunger i duschen? Nynnar, kanske.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Inte rikgtigt
Skrattar åt dina egna skämt? Klart!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? troligen

Har du:
Piercingar
? öronen
Syskon? Ja, one.
Jobb? Ne
För många vänner? No, kan inte ha för många
Rymt hemifrån? Njaa
Färgat håret? Runt 8 ggr
Bra självförtroende?Vill ha, mer än allt ibland.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Mm.
Varit kär? En gång, men det var försent för att göra något.
Gjort något olagligt? Kan inte komma på något just nu men troligen.
Somnat i skolan? "Vilat"
Brutit ett ben? Bara fått en spricka.
Tappat bort mig i min hemstad? Kaaaaaaaaanske ;)
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja, men det funkar inte kan jag berätta!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? för osmidig
En hemlighet som ingen annan vet? Kan göra en lista!
Sovit en hel dag? Yes indeed
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej
Blivit generad inför folk? Ja, man får skratta bort det hur jobbigt det än är.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Bara varit kär en gång. Men ja. Och annars de jag gillar, får nog aldrig veta. 
Ätit musslor? JAG ÄLSKAR MUSSLOR!
Varit på en festival? Typ
Haft ett förhållande i under en månad? Exakt en månad
Blivit kallad player? Ne
Färgat ditt hår svart? Hade svart av mig själv i 2:an.

Vad:
Längtar du till mest just nu?
Dusch och Italien och Skara!
Ska du göra i helgen? Inget planerat
Har du för kläder på dig? Trosor,bh,linne,hotpants
Gjorde du igår? filmkväll
Ska du göra i sommar? Skara,Italien och inte bry mig om något.
Åt du senast? Oreos
Har du för mobil? den bästaste i världen...typ.
Vad köpte du senast? Juice
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Jag är aldrig i skogen


Vem/vilka:
Slog du senast?
Skulle tro typ Freddan?
Fick du sms från senast? Nayeli
Pratade du med i telefonen senast? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Det finns några och det borde veta, sen finns det nån till.
Kan du lita på mest? Jag tror inte man kan lita på någon, men några finns det. 
Vet mest om dig? Olivia eller Vicky.
Sov du tillsammans med senast? Vicky

Allmänt:
Har du pussat en groda?
Nevaaaaaaah.
Kan du hjula? hahahah noooo,sämst.
Biter du på naglarna? Verkligen inte 
Är du EMO? No
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skrikit
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Typ
Har du sjungit inför publik? hahah, faktiskt. Med min röst kan man inte tro det.
Följer du mode? Njaaa, man påverkas ju.
Är du hungrig? Alltid <3
Är du blyg? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0