You'll never know

Hellö!

Kommit till landet nu...

Idag träffa jag somsagt Sofia, fyfan vad vi har gått! Mina fötter värker inte lite!
Vi bestämde oss för att gå till lakritsroten och jag med underbara lokalsinne tyckte att vi kunde gå!
Men det blev lite fel, så vi lekte turister och kolla på en karta! ;)
Vi kom fram tillslut iaf, köpte lakris, supergott!

På vägen hem fick vi åka med massa djurgårdare, sen var det en gubbe som välte in i en av alla djurgårdare, sjukt kul!
Kunde inte sluta skratta, skrattar jag bara tänker på det! hahahahah.
Sen trodde en pappa att jag spana in hans son, när jag bara läste på en affisch bakom honom!

Fick en älg av Sofia, mycket trevligt, ska börja samla på älgar säger vi...;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0