Hemma

Hemma nu!

Att åka till landet igårkväll själv, var riktigt mysigt...Det var en kille som såg ut att gripas av panik när han tryckt på fel station, lite kul, men han hade en fin keps ;).
Kom precis så att jag hann se Villa's mål.

Idag har jag badat,spelat kubb och boule, jag körde mot pappa och Freddan, jag utklassa dem, säger vi!

Sen har jag knarkat saltlakrits hela helgen, vilket jag fortsätter med just nu! :D

So otroligt cool, btw valen heter Petra , jag och Vicky döpte henne förra sommaren!

Jag ramla, smidigt, nej jag gråter inte om någon skulle tro det-.-.

Kommentarer
Postat av: vicky

PEEEEEEEETRA!!!!!! :D <3333

2010-07-09 @ 14:37:29
URL: http://vwv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0