Italy

Har varit ute med Linn och Sassa på love stockholm och Kungsan en stund!
Men var tvungen att skynda mig hem, vill inte missa italien!

Ja, jag är en riktig nörd när det gäller fotboll!
Riktig tur att Italien gjorde mål, vore ju pinsamt att förlora mot Paraguay!
Fast jag tycker att de ska ta in Pirlo, min favorit, fast han är jävligt ful, men det får man leva med! ;)

Hoppas verkligen Italien gör ett till mål och vinner nu!

Igår.
Min familj skrattar åt mig, för att jag går in i matchen så mycket, men vadå? vem skriker inte när man kollar på fotboll?

Jusste , Japan vann sin match, fett awesome ju! :D

Kommentarer
Postat av: miranda

va fin blogg du har skiit fin:D

2010-06-14 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0