Should I give up?

Var somsagt bara i skolan 1 timme idag!
Gjorde inte mycket, typ åt chips, fick någon katalog med alla nummer i hela skolan, Let's busringa! ;)
Haha, nämen sen uppträdde några...
Efter det gick jag,Vicky,Sassa och Olivia till götgatan och det uppstod ett cider-problem, haha!

Jag och Olivia har varit på stan ett tag nu, skulle köpa en bh, men blev en bikinitopp istället!

Nu har jag ätit lunch osv. Ikväll ska jag till Vicky med massa andra!

Haha, Jag och Olivia posar med en bmx och en..eh.. vad det nu är? in ma korridor!
Man är ju tvungen att ha hjälm också ;)

Ibland avgudar jag min coolhet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chips är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 23:07:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0