Skolansdag!

Idag var det skolans dag och hela skolan var på Gärdet!
Inte så värst kul och jag råka ju skämma ut mig när jag inte vågade gå i hög gräs för att jag är så jävla rädd för ormar! Måste sett jättedum ut när jag sprang genom gräset!
Vi börja med att gå typ 5 km runt Djurgårdskanalen, jag,Kasper och Vicky gick tillsammans, haha vi hade det rätt kul ändå ;)!
Efter det åt vi sen spela vi kubb och jag,Sassa,Olivia,Kasper och Vicky vann såklart!
Sen så åkte vi in till stan och fikade högst upp på åhléns!

När jag kom hem hade vi blivit utelåsta, sen kommer vår granne, han som bor på första våningen och låste upp, sen fick jag och Mamma skynda oss iväg till Vårruset, är fortfarande jävligt stolt! ;)

Kahsper!

Vicky och Kasper som liten!

Vicky och jag i bakgrunden!

Vicky och Kasper!

Jag och Vicky på h&m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0