Det är mucho pollen :(

Idag har det varit supervarmt!
Dagen börja med dubbelmatte och vi var tvungna att ge tillbaka böckerna vilket jag inte hade trott så jag var tvungen att sitta och sudda i hela boken hehe...
Sen hade vi musik istället för spanska, ingen ansträning eftersom jag mimar :D
Annars har det varit en helt okej dag...
På rasten fick vi även typ "träffa" våra lag inför idrottsdagen, nu jävlar ska vi vinna! höhö...
På labben fick jag och Olivia visa hur skillade vi är med skurborstar och skura bänkarna ;)
Jusste, på lunchrasten stod det par asheta killar vid parken vid skolan och åt utan tröja, serisöt så snygga magar! Tror nästan alla stirra hahah...
Efter skolan blev det donken med Vicky och Olivia!

Söta Sassa!

Fan vad ful jag är! ME LOVE YOU!

Jakob tyckte inte att våra väskor såg tunga ut, så han fick skylla sig själv och bära min,Olivia,Vicky,Payam och Sassas!

Vi hittade en vagn för våra tunga väskor!

Olivia och Vicky, ni e kinda bäst so you know! ;)

Kommentarer
Postat av: cissi

haha, e du taggad inför imorn nu då, nu j'vlar ska vårt lag ju vinna -.-'

2010-06-02 @ 18:07:06
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0