Sjuan är över.

Jag kan inte fatta att sjuan är över?  Och att det är sommarlov!
I år har jag faktiskt inte ens längtat efter sommarlovet, det bara kom och det känns fortfarande som jag ska till skolan imorgon bitti precis som vanligt...
Men nu blir det inte så på 3 månader. Nästan lite sorgligt, jag vet, jag är nog den enda på hela jordklotet som kommer sakna skolan!
Det är bara att jag gillar att ha en slags rutin och när det är sommar blir jag lätt uttråkad.
Jag kommer sakna alla så himla mycket!
Visst, vi träffas ju i sommar, men inte varje dag som man är van vid.

Sjuan har varit jättejobbig rent känslomässigt, har nog inte gått en enda dag utan att jag velat slänga mig framför en bil eller bara sjunka genom jorden. Men jag har så fina vänner, som gör det värt att leva!
Nja, sjuan kan man lika gärna stryka bara massa jobbiga grejer, fast när det var bra, var det jättebra! :)

Det är en vana att träffa er varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0