Ge mig sommar.

Hellö!

Dagen börja med gympad, astaggad liksom. Körde handboll, jag och min bollkänsla nae håller mig till racketsporter.
Hade även historiaföredrag med Mary och Laura, jag tyckte det gick helt okej, förutom att dom var mycket bättre än mig.
Fick nåt mitterminsgrej också,bra på den med. Jag var bara pratig på matten, typ den enda lektion som jag försöker vara tyst på. På kemin fick jag också bra? Jag som verkligen aldrig räcker upp handen.
Aja, efter skolan fika jag med Linn i skrapan, vi prata sommar,fan vad jag längtar! Bara ha kul, inga jävla skolbekymmer.
När jag kom hem blev det dags för läxor-.- men nu är det flesta färdiga typ.

Märkte nyss att jag satt in vår PSP laddare i datorn i stället för min dataladdare, jag är ju allt för lyckad.

4 månader kvar till min födelsedag :D:D, nej jag längtar inte alls höhöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0